onsdag, januari 21, 2009

Projekt Amulett Marone

Idag blev det 2h Utlandsbetalningar, vet inte om jag är trött eller lat men det var inte så himla mycket som fastnade tyvärr. Annat var det när vi efter det hade 2h med Faire Trade Center och fick se en film om arbetsförhållandena på fabriker i andra länder. Levnadsstandarden är så torftlig och dålig att man egentligen inte kan tro att det är sant. Att arbetarna tvingas bo på fabrikerna för att pengarna inte räcker till att bo på andra sidan staketet. Nej, som framtida inköpare är det bra att vi blir uppmärksammade.


Nu efter föreläsningarna borde jag ju göra annat (a.k.a handboken till strategiska) men då gör jag hellre annat. Typ tränar eller smycken :)


Här har vi det senaste projektet, ett 2h-projekt av silverpläterat. Ca 10*5 cm. Gjordes igår!

Vad tycks?? Ge mig lite kritik, ris eller ros!





Här ser ni den "avancerade" ritningen jag gjorde innan! Skippade dock den konstiga svansen.

4 kommentarer:

  1. WOW vilket vackert smycke! Gud vad duktig du är min sötis"

    SvaraRadera
  2. Såå vackert!! Du har verklingen utvecklat din talang. Gina

    SvaraRadera
  3. Fortfarande jättesnyggt Mirre. Jag håller bara på att träna hur man ger kommentarer.

    SvaraRadera
  4. Gick en gång till... så jäkla fint smycke! I need 2 get me one of those!

    SvaraRadera