lördag, januari 24, 2009

For you sis

På syrrans request så kommer ett nytt inlägg.. Ingen annan som läser verkar det ju som (med tanke på dålig kommentar-statistik) men räknaren räknar på ganska stadigt i alla fall. Konstigt det där egentligen, man bryr sig ganska mycket om en futtig liten kommentar faktiskt. Tur att jag har dig älskade syster <3


I alla fall! Idag blev det en tripp till Ikea och barkaby med Markus, Ikea fullt av småbarnsfamiljer som vanligt. Det roliga var MediaMarkts, WOW så mycket teknik. Fan objektiv värda 70.000 fanns uppe redo för att demas :) Sånt gillar man helt klart. Jag förstår varför Onoff i barkaby inte hade lika många kunder.



Middag ikväll, hade bjudit över familia Kvist. Mamma, pappa och lillebror var där, dock inte älskade sis som är i sitt älskade Örebro. Miss u. Myspys med familjen i dessa mörka tider uppskattar man och mår bra av!


Fin bild nedan..några år gammal. (Ps. Josse maila mig den där bilden på hoppande familjen från i somras, please!)


Sist men inte minst så har vi smyckesuppdatering! 2 stycken, vad sägs om det syrran? Den första är väl ganska lik de jag har gjort på sista tiden..har snöat in lite på modellen. Men visst ska man göra det man är bra på?


Och sedan kommer en modell UTAN bruna pärlor, hör och häpna! Vet inte riktigt hur jag tänkte med denna, jag tror jag var ute efter att göra en blomma först men sedan så tog fantasin över. Blev nog ändå lite somrigt tycker jag. SP-tråd och sötvattenpärlisar.

2 kommentarer:

  1. Med tanke på vad inlägget heter så räknar jag med att jag får de där supersnygga smyckena..? aiight!

    SvaraRadera
  2. Tack för ikväll!
    Jaså det blev ett halsband ändå.....det var ju nästan en ring på gång. Vackert i vilket fall som helst.

    SvaraRadera