torsdag, januari 29, 2009

Semlor och smycken

Igår mötte pojken upp mig direkt efter skolan och vi traskade iväg och åt lunch tillsammans. Vardagsmys. Sedan fotograferade vi lite i gamla stan och promenerade hela vägen bort till Reimers i kylan. Duktiga :)

På Reimers bjöds det på fyrarätters (!) middag. Först halloumisallad, sedan hemgjorda tortellinis (som jag har varit med och gjort tidigare), köttgryta med polenta och sist men inte minst semlor som Bosse gjort själv! Lyxigt va?! Allt var dessutom riktigt gott!

Sedan ska jag bara visa mitt senaste tillskott i samlingen!

2 kommentarer:

  1. De där semlorna är helt jävla amazing! Kan Bosse skicka några till mig? Pleeeez!

    SvaraRadera
  2. Jaså du har ätit Bosses semlor.....!!!
    Utan att smuggla med dig någon hem till din mamma????

    SvaraRadera