torsdag, januari 22, 2009

Kreativ igen

Återigen så glömde jag bort tiden när jag satt och gjorde ett mycket vackert smycke, som jag är otroligt nöjd med!

Hyffsat likt den jag gjorde i förrgår, man ser att jag gillar den sortens smycken. Återigen är det i silverpläterad med en blandning av olika pärlor. Teknik: coiling. Gjorde en liten "vindruvsklase" dessutom upptill. Tog över 1h, vet inte exakt hur lång tid...kanske 1,5h.


Sådär nu vill jag ha lite kritik (läs: tigger beröm), nej skämt och sidå, vad tycks?






2 kommentarer:

  1. Wow vad vacker!!! Ser ut som en drake! Jag är kär!

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg. Jag vet inte om det är medvetet, men det ser lite vikingainspirerat ut, typ som den här bilden:

    http://www.lore-and-saga.co.uk/assets/images/Stormy_Fiord_300w.jpg

    SvaraRadera