måndag, januari 19, 2009

Tränande husmor

Dagens lärdom; jag är ju värsta husmodern!

Kom hem efter juridiken och lagade kyckling till lunch, arbetade på handboken. Sedan förberedde jag middagen genom att göra bönbiffar och slänga in de i kylan. Inte nog med det, fick även för mig att göra äppelmos bara sådär, för att lite äpplen var på väg att bli dåliga. Inte dåligt :)

Sen bar det av till gymmet. Sprang mig rejält svettig på löpbandet i 40min, kutade sen in i aerobicssalen och körde på i 1h. Sedan var det en jäkla tur att jag bara hade 2min hem..för jäklar vad trött jag var!

Nu sitter man alldeles mätt och dan, och har lovat Markus att man ska följa med ner till gymmet efter handbollsmatchen. Vilken löfte.. jesus, well nu har jag inget val. Vi får se om benen vill hänga med eller inte..!


Gammal bild från Stockholmsloppet 2006 när jag satte personbästa på milen. 42.48...någon dag mina vänner, jag lovar, någon dag...då är jag tillbaka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar