fredag, mars 13, 2009

Träning och smycke

Yes, träningen har gått bra i veckan.
Mån - 5km prommis + 10km löpning
Tis - 5km prommis + 20min intervaller + 1 gympass
Ons
Tors - 12km prommis + 1 gympass
Fre - 5km prommis + 9km intervaller + gym


Ja, idag blev det först 20min speed-intervaller på löpbandet, därefter körde jag backprogrammet på löpbandet. Kändes skoj med variationen istället för att köra på plan mark hela tiden. Höll motivationen uppe :)

Sedan har vi även smycket som producerades idag! Var beställt av mamma till en väninna som fyller 50, och har fest imorgon. Jag blev supernöjd..så nöjd att jag knappt ville sälja smycket. Men jag får väl göra ett till kanske. Mamma blev också nöjd, hoppas Tina blir nöjd också!



2 kommentarer:

  1. Jävlar vad vackert smycke!!:)

    Vad duktig du är med träningen också. Tycker dock att det kanske är lite lite styrka..:D

    SvaraRadera
  2. Haha, även om jag skulle ställa upp ett gympass varje dag så skulle du klaga :P

    SvaraRadera