tisdag, mars 10, 2009

Jobb och plugg

Livet går snabbt. En vecka sedan Italien REDAN. Känns som igår, men så är det väl. Ibland känns det även som jag gick på gymnasiet igår..och det var ju länge sedan.

Helgen flög sin kos fylld av jobb. Lyckades gegga till hjärnan på juridiktentan igår, så jag var alldeles mör när jag kom hem. Lade mig för att sova i sängen när jag kom hem, och både jag och Markus somnade till en timma mitt på ljusan dan. Kändes som om jag ville ligga kvar där resten av dagen. Tog mig upp och stack ut och sprang. Duggade lite, men oj så skönt det var att springa :) Blev en mil inklusive lite rusningar uppför backar.

Jag och Markus lagade världens godaste linsgryta igårkväll, med supergod avokadosalsa till!




Imorse kom snöovädret och jag tog en tur till gymmet. Blev förvånad över mina pigga ben, så det blev intervaller på löpbandet och därefter bröst och biceps. Mumsade i mig linsgryta både till lunch och middag idag, plus avokadomacka, thank heaven!

Kaffe och baci <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar