onsdag, mars 18, 2009

Vår

Vår, vår, vår :)


Visst lyfter allt så snabbt solen kommer fram? Livet känns mycket enklare och man ser allt på ett positivt sätt.




Tisdagen var en jättefin första vårdag och våren invigdes med en 6km lång morgonprommis och därefter en mils löpning! Åhh så snabbt solen kommer fram vill jag bara ut och kuta! Något tar liksom tag i mig och knuffar ut mig med löparskorna på ;)




Idag mötte Markus upp mig efter skolan. Klockren värmande sol och inte ett enda moln! Vi tog en promenad kring Djurgården runt 1,5h, sen satte vi oss i solstolar på ett fik där och njöt av sol och kaffe. Det var inte bara vi som gjorde det kan jag säga, smockfullt med folk. Ni vet hur så många bara stannar upp, sluter ögonen och vänder sig mot solen? Massor av sådana också! Hääärligt :)



PS. Mina jeans som jag har haft sedan jag var 16...I love <3

1 kommentar: