tisdag, mars 31, 2009

Från minusgrader och snö till vår!


Vilken skillnad det blir ibland. I helgen skidade man runt i snön och idag promenerar man i solsken. Kontrast som bara den.


Helgen var grymt kul, så härligt att åka lite skidor! Vi bodde på hotell och mumsade i oss frukostbuffé och hade allmänt skönt och mysigt. En liten mini-semester!


Idag blev det superlång projektledning (tre timmar sleeepy-time) samt vårprommis igen. Lyckades få ihop 50km förra veckan från måndag till torsdag! Nästan rekord (i alla fall efter mitt marathon-löpning-besatta-liv). Idag promenixade jag igång veckan med 6km. Åhhh har verkligen blivit kär i att promenera. Snart ska väl löpturerna få fart på riktigt igen också.


Hälsade på Markus och mamma på deras jobb.. tur att någon drar in pengar medan jag är ute och promenerar ;)


2 kommentarer:

  1. Jaha?? Och att syrran har vunnit sm fick inte va med va va va??

    SvaraRadera
  2. Meeehhh shit jag måste vara senil :(

    MIN SYSTER ÄR STARKAST I SVERIIIIIIIGE!!!!!!!!!!

    SvaraRadera