onsdag, december 09, 2009

Presterat eller presenterat klart?

Well, anyway, nu är examenarbetet även presenterat. Vill ni veta vad det betyder? Jo det betyder att jag är klar nu. Klar med utbildningen alltså. Examinerad kvinna. Examenslunchen nästa vecka kan jag omöjligt medverka på i och med jobbet (som inte har en aning om att jag pluggar).

Så.. vad känner man? Mest trötthet, alltid kul att ha något att skriva på cv't, men ärligt - kroppen och huvudet är tunga. Men nu är man i alla fall utbiildad Internationell Inköpare med 60 poäng i bagaget samt har avslutat Sveriges tredje mest populära KY-utbildning.

Är alldeles för trött för att känna glädje. Jag känner mig mest sammanbiten. Jag ska ta vara på kvällen, torsdag och fredag och vila ut lite inför domedagen på måndag. Flyger klockan 07.00 lördag morgon tillbaka till Cappuccino-land.

Strosade runt i min älskade storsdag efter presentationen, ambushade både Linn och Grisen på deras lunchraster samt andades lite Stockholms-luft. Men sen när kan man promenera 9:e December utan vantar?



Julmarknad och skridskoåkning i Kungsan






... och ännu mer julmarknad på plattan.


Men var är julstämningen när det är både varmt och snöfritt? Jag har dessutom missat att 2:a advent REDAN varit. Hejsan hoppsan, här går det snabbt fram..


3 kommentarer:

  1. auuguuuuriiiiii!!! baci baci baci

    SvaraRadera
  2. Visst är det trist att det inte finns någon snö?!

    Grattis till avklarat examensarbete!

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Auguri!!!!!!äntligen kan du andas ut) och börja på nästa äventyr) Cleo

    SvaraRadera