måndag, december 14, 2009

Pazza

Shitt när jag gick nerför trappan på jobbet så gjorde det liiiite ont.

Nej jag skrek inte, snarare kved utav smärta...

Mina kollegor sa återigen att det inte är bra för en person att springa för mycket. De tyckte ju att jag sprang långt när jag berättade om en 10km-löpning. Världens största ögon mötte mig idag när jag nämnde min 30km-löpning under gårdagen. För den nämnde jag ju såklart ;) 

Svarar ju såklart; "Va beh! Sono fuori, sono una pazza... quello lo sappiamo già! " Visst visst, jag är knäpp, tokig... men det vet vi ju redan! :)

2 kommentarer:

  1. Klart Du ska nämna det på jobbet! Du har ju varit grymt duktig!

    Och folk som tycker att Du är tokig eller knäpp är nog bra avundsjuka ;) Och kanske inspirerar Du någon till en joggingtur eller två..

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Tack Pernilla! :)

    Hoppas jag inspirerar lite folk! ...folk tycker jag ju är lite knasig i Sverige med ibland, men inte på 10km rundor ;) Italienare är ju mer för motivationen mellan dörren och bilen..!

    SvaraRadera