tisdag, september 15, 2009

Vaff***anculo dag

Ni vet när man har en sån där dag.. en sån där riktigt dålig dag? En sådan där "vafanculo-dag" (myntat uttryck av Johanna).

Det har jag i alla fall haft idag; mamma har åkt hem, jag har kännt mig ensam och vädret är trist, har fått lite extra onödig skit av en viss kollega osv.

Är det inte underbart då när man har folk som bryr sig om en?

Andra kollegor som tvingar med en att ta kaffe efter jobbet när man bara vill hem och lägga sig. De fattar att man känner sig lite nere.. och dessa underbara människor bjuder på cappuccino och köper med sig en massa chokladbitar till dig (för att de vet att du älskar både kaffe och choklad)..




...och är det inte underbart att mötas av detta blogginlägg hos en av dina sötnosar?!




Visst finns det fina personer ändå minsann. Nu ser jag trots allt en riktigt fin avslutning på en riktigt ruskig dag.
Brudar; KOM OCH VÅLDGÄSTA MIG!

8 kommentarer:

  1. Hej min tös!
    Ja här sitter jag på Frälsegränd igen istället för i ditt lilla mys-kök. Ja det är så trist att skiljas....
    Skönt att veta att du har gulliga människor omkring dig som tar hand om dig. Puss! Saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Åh du vet att jag också finns här min lilla söta syrra!

    SvaraRadera
  3. meh! vem har varit dum mot dig på jobbet?? ska jag spöa dom?

    SvaraRadera
  4. Jag vill ocksà spòa upp folk! :=/

    SvaraRadera
  5. =>åh mamma, det kändes faktiskt mer tomt igår än vad jag trodde att det skulle göra. Ingen gullig liten mamma som väntade på mig utanför jobbet :/ men vi ses snart igen iaf! :D

    =>Li, såklart jag vet!

    SvaraRadera
  6. =>Haha Ida du är skönast! Grande sorella ;) Bra att veta att jag har back-up när jag behöver den!

    =>Johanna, haha samma sak där, ska säga det "Om ni muckar med mig så bussar jag massa italiane false på er!"

    SvaraRadera
  7. Snart kommer vi med full fart! LÄNGTAR! (Både efter dig och Italien)
    Puss Booty

    SvaraRadera