tisdag, september 01, 2009

Nytt rekord i att flänga hit och dit

Nej, inget Tyskland för mig som det ser ut. Har fått en hel hop med nytt ansvar så jag har inte tid. Inte nog med att jag har ansvar över svensk försäljning, leveranser, kunder och kontakter, priser, utbyte, garantier, m.m. så ska jag ta mig ann Finland nu ;) Kitos eller va det nu heter.. Moi mukulat vet jag också..

Kul med ansvar.
Läskigt med ansvar.
Coolt med ansvar..
Tungt med ansvar..
Hjälp?
Weeii?

Så nu har jag som sagt inte tid med Tyskland, däremot så kan jag redan nu meddela att jag kommer till Sverige i slutet av September (för de nu de kan roa..?), kanske tom exakt 21 september. Jag har nog satt en nytt rekord i att flänga hit och dit?

En bild som förklarar prefekt...Plockad från:http://www.piemonte.rdbcub.it/index.php?id=85&tx_ttnews[tt_news]=16826&cHash=a1fe025d5c&MP=73-233

4 kommentarer:

  1. JA!! Då får man träffa dig väldigt snart igen!

    SvaraRadera
  2. De gav vàrldskartan till mig och sa "Varsàgod och anvànd din kunskap!" :=/ Den hànger bakom stolen nu. Riktigt bra tycker mànga, men inte fòr en prestationsnòrd som mig! Skallen snurrar med miljoner ideer...:=) En riktig morot...och sàà skoj! Kuullaan pian ja toivon sinulle onnea suomen markkinoilla! Halit Sisiliasta! (tips: lexikon24.nu...)

    SvaraRadera
  3. =>LI, yes my löv! Magari anche vengo a Örebro e Västerås un'altra volta :)

    =>Johanna, grazie mille. Tänk vad härligt att ha den makten, men ooooj sådana möjligheter, gränslösa möjligheter! Man blir slut bara av att tänka på det ;) Kitos kitor, kanske tvingar jag upp dig till norr för att läsa mig finska?

    SvaraRadera
  4. härligt!!! då blir det av alltså!! vi kanske möts på arlanda då fast i motsatta riktningar..

    SvaraRadera