tisdag, september 01, 2009

Lite finlir

För det första; vad kul att folk uppskattade Italienbloggarna! Vi får hjälpas åt att söka oss genom det stora vida nätet kallat internet efter fler intet ont anande blogg-offer att lägga till på vår lista! Btw, ingen nämnde hur den är uppbyggd, helt okej va?

För det andra, var det inte länge sedan jag körde en "Dagens smyckesoutfit"? Jag vet att syrran kommer uppskatta det här i alla fall.
Dagens halsband är ju tillverkat av mig själv - såklart. Pysselmamma Miranda har åstadkommit ett coilat hänge av försilvrad koppartråd och en stor vacker glaspärla. Enkelt, stilrent och vackert.



Nu efter jobbet drog vi på "stan", haha shoppade en stund. Maximalt en timma så är du klar med alla butiker. Men skoj hade vi; Jag, Celia och Silvia. Varmt ca 25 grader. Stack ut och "rastade" benen efteråt, dvs joggade en halvtimma till skön dancemusik. Nu känns det att motivationen är tillbaka för att nu trivs jag verkligen med att komma ut och löpa igen.


Lite härlig matlyx till middag; sallad med crudo och melon, och såklart även till lunch imorn. Här syns även dagens inhandlade mängd av crudo..det är vad vi kallar i Italien; molto buono!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken sötipöt bild på dig baby!!

    Fyfan vad mycket crudo.. en annan äter parmaskinka varje dag men det är inte alls lika billigt här. Tur man har lidl iaf :D

    SvaraRadera
  2. heeey jå det vart ju en del ;) så jag får knapra crudo de närmaste dagarna!

    SvaraRadera