fredag, september 18, 2009

Klös?

Jag tror aldrig att jag har haft på mig djurmönstrat tidigare.. känns konstigt. Om man ens kan kalla det här djurmönstrat vill säga. Lite Petra-style idag.

Ska på sagra ikväll, för vad får ni se senare, jag kan ändå inte stava det :)

Sådär, lite lunarbilder på kvällens billiga festoutfit, linne 10kr (jag vet, I rock) och kjol från HM i Jönköping (Jönköpingstema idag?) 79kr..50% off of course..


Vad tusan har hänt förresten? Har jag gått och blivit en klädesblogg? Well, om ni misstycker får ni väl hojta till.. fast å andra sidan är det jag som bestämmer. Men hojta kan man ju alltid ;) och ni som uppskattar mina billiga outfits kan ju också göra sina röster hörda..



4 kommentarer:

  1. Snyggo! Men du skulle ju klä nästan i vad som helst - menat som en komplimang! ;D

    SvaraRadera
  2. Wow, vad läckert! Vet du att jag har en exakt likadan kjol :)

    SvaraRadera
  3. =>Åh tack Alexandra, det var jättefint sagt! Jag tar det som en STOR komplimang!

    =>Petra, äre sant, haha hur ska folk kunna skilja oss åt? ;)

    SvaraRadera
  4. Åh vilken snygging! Leopardplagg är hett!

    SvaraRadera