söndag, september 13, 2009

Gelato? Vai alla grotta!

Ett litet smultronplace i Morbegno är glass-stället La grotta med massor av glass-sorter och annat gott. Man kan bl.a köpa tårtor och stora tiramisù-kalas.

Glassen är ju såklart himmelsk, men idag så körde jag en Tiramisù semifreddo för 2 euro. Världens godaste lunch i solskenet? Yes I think it was!




Mamma chockade mig genom att välja Cafè, Tiramisù och Amaretto - min standard-smak-mix!! Hur är det ens möjligt? Är jag för lik min mor, eller för kär i kaffe??

4 kommentarer:

  1. Jag kan inte se det, jag vill inte se det... : )

    SvaraRadera
  2. =>LI, yes babe, när du kmr ska vi frossa i glass!

    =>Ale, magari ti manca il gelato italiano un po..? :)

    SvaraRadera
  3. Jòsses, den dàr tiramisun skulle sitta fint i min magge...:=0

    SvaraRadera