tisdag, september 15, 2009

Al lavoro senza motore..

Minns ni mina inlägg om en bilfri jobbdag? Hur jag först blev super-impad över att mitt företag hade en sådan dag - för att sedan förstå att det visst var ett PR-trick eller ett skämt.

Jo förstår ni; min chefskollega JP som kom på idén har ju fått mig på sig, samt lite motivation; så nu jäklar har han bestämt att det blir av!

Woohoo, haha det ska bli bra kul att se om det faktiskt kommer några promenerandes eller om de flesta helt enkelt skiter i det. Fortsättning följer helt klart.

Ci vediamo vad som händer!

5 kommentarer:

  1. Vediamo cosa succede ; ) "Ci" vediamo betyder "vi ses", så du kan skriva vediamo vad händer. Nu slutar jag med Alessandro italiensk lärare ; D

    SvaraRadera
  2. Meeeeehhh elak italiensk-lärare Alessandro, jag tänker INTE ändra :D :D

    SvaraRadera
  3. Hihihihihihi ;P Vad elak jag är ;P

    SvaraRadera
  4. Jag ònskar dem all lycka till! Se bara till att deras bilar inte stàr parkerade nàgra kvarter bort och att de sedan gàr resten av vàgen....saker jag làrt fràn fràcka Sicilien. :=0

    SvaraRadera
  5. haha jag tror inte att jag förväntar mig annat egentligen.. äh de får ta hand om sig själv. Har dock erbjudit alla som vill att promenera med mig från Morbegno :)

    SvaraRadera