onsdag, april 01, 2009

Uppe med tuppen

Vilken dag! Vilket väder, vilken sol :)
Började dagen med att gå upp innan sju på min lediga dag (I know) och promenixade iväg till mamma för att gå med henne till Solna. Sedan promenerade jag hem medans jag plöjde igenom city och metro. ca 2h morgonpromenad, och solen tittade fram!

Hemma klockan nio och åt mysig frukost med Markus, sedan ner till gymmet och dra av ett biceps/axlar-pass. Curlar ganska hyffsat på 10kg-hantlarna nu. Sedan hem igen och innan halv elva hade jag alltså hunnit gå både 10km och ett pass på gymmet. Bra start på dagen I say.

Körde till Solna och shoppade lite med Markus innan han började jobba. Tog mig till Lötsjön och promenixade en timma till i solen. Har något sorts promenadflow just nu. Lämnade bilen i Sundby och promenixade hem med de nya solglasögorna.

Hemma klockan 17 och tycker att dagen har varit sjuuuukt lång. Tänk vad man hinner med om man bara går upp lite tidigare på de ledigare dagarna. Har fått riktigt bra vanor, innan skulle jag aldrig ha gått upp innan sju på en ledig dag.

Här kommer lite vårbilder jag tog runt sjöarna;


1 kommentar: