tisdag, april 28, 2009

Slappna av nu Miranda

Jag måste slappna av nu. Jag fick en liten stresschock tidigare idag, men nu ska jag slappna av. Är väl resultatet av plugg till tentor, sökandet efter praktikplatser, av få ett jobb i ett annat land och allt vad det innebär, tacka nej till praktikplaterna osv... Men nu är biljetten till Italien bokad, 11e maj bär det av. Nu är det bara att chilla...ja lite grann i alla fall. Och fixa allt som behövs såklart!


Igår blev det grillning i Rålis med Linnea, vars pojkvän lämnade Sverige igår för 8 månader i Afghanistan. Hon och Markus tänker starta stödgrupp "Vi vars partners lämnar Sverige" eller något sånt. Linnea kommer garanterat ner till Italien i alla fall, så vi kan gråta ut efter våra pojkvänner tillsammans. Eller/och göra något kul förstås..








(Trött och tokig Linnea som var uppe och sa hejdå till Henrik kl 05.00)

Efter grillning blev det muffins på Muffin bakery, splittade en morotskakemuffins med Linnea och det var mer än väl! Middag avslutades på Reimersholme med Markus familj. Ser ju till att träffa de flesta nu, när man strax ska lämna landet.



Sådär, och så bjuder jag på en liten dagsbild. Man kan skymta min senaste skapelse i smyckesväg. Helt i silver, som Katja ska få lägga händerna på strax. Ska bara fota den lite och ha på mig den en sekund. Man måste ju njuta lite av sina skapelser, aight?



3 kommentarer:

  1. Vad trevligt ni såg ut att ha!

    SvaraRadera
  2. Ja, du skulle ha varit meee!!

    SvaraRadera
  3. Ja! Det skulle du!
    (Dessutom var jag faktiskt uppe ännu tidigare! Redan kl. 4! Så jag hade all rätt att vara tokig och trött ;) haha )

    SvaraRadera