fredag, april 03, 2009

Life...oh life....ooooh liiiiife

Igår var en sån här dag då jag uppskattade varje liten sak med livet. Markus började klockan 16 så vi hade nästan en hel dag med varandra. Vi var uppe och slängde i en tvätt klockan sju och jag fick honom att ta en morgonpromenad med mig (?!) i morgonluften. Sedan städade vi, myste, tvättade klart, åt lunch och bara var tillsammans.



En stund mitt på dagen; en rolig låt kommer på radion, jag tar några roliga danssteg, Markus tittar upp och ler med hela sitt ansikte. "Det är livet" tänkte jag. De små sakerna liksom, dansa runt och le, det är livet.



Fick tom Markus att promenera hela vägen till Solna i solen. Wow och han gnällde inte heller ;)



Lagade Kronfågel-kyckling igår, living on the wild side of life-liksom. Inga glasbitar här inte!



Måste visa en rätt jag lagade i onsdags, cool va?

2 kommentarer:

  1. Vad är det för häftigt??:)

    SvaraRadera
  2. Det är en rotfruktbakelse ;) Morotsbiffar och rotmos!

    SvaraRadera