onsdag, april 29, 2009

Det är de lugna kvällarna tillsammans...

...som jag nog kommer att sakna mest. Promenerade idag med både Markus och mamma, sedan stack vi iväg och handlade massa mat. Konstig det blir att handla med attityden "bara till de närmaste 2 veckorna". Jag är ju en sån där som gärna fyller frysen när det är billiga kampanjvaror. Som coop har t.ex 4 bitar lax 29:- I vanliga fall hade man väl köpt 5-6 paket, men nu blev det bara två. Det hinner jag omöjligt att äta upp heller.

Sedan kom vi hem och städade lite, och sen pysslade var och en för sig. Det är det jag tror att jag kommer att sakna väldigt mycket. När man vet att den andra är i närheten och gör sitt, och bidrar med något sorts lugn och en trygghet. Sedan kommer jag såklart även att sakna alla de stunder vi gör saker tillsammans, som när vi lagar mat t.ex.

Lite örhängestillverkning btw;


..och omelett med grekisk sallad till. Mums!



Packningen är påbörjad. Kan inte säga något om farten direkt. Man kör på i lugn takt fortfarande. Köpt linser för 6 månader framöver, skor och annat som jag kommer att behöva. Det börjar närma sig, på gott och ont!

1 kommentar: