torsdag, april 09, 2009

Balkong-makeover

En liten balkong-makeover blev det idag! I detta trista regn-väder så kan man ju piffa upp balkongen, right?

Jag och Markus har under dessa fina och soliga dagar inte kunnat njuta så mycket av balkongen pga bristen på stolar, blommor och annat som ger mys-känslor. Så nu tänkte jag se till att balkongen blev en trevlig häng-plats.

Före-bild:



Efter-bild:


På Plantaget


Balkonglåda 99kr
Timjan 45kr
Rosmarin 45kr
Kruka med mönster 25kr
Jord 39kr

Ikea
Underlägg 15kr
Vattenkanna 15kr
Stolar 120kr/st
Blomma 30kr
Ljus 1kr

Bordet hade jag sen tidigare. Jag tyckte det blev riktigt fint och mysigt. Ska plantera lite fler kryddor också. Tänkte mig mynta, basilika och kanske lite annat. Sedan ska man väl kanske skaffa mjuka stolsitsar och lite plädar. Vad tycks?

3 kommentarer:

  1. Fan vad fint och inspirerande! Det ska vi fan också göra!!

    SvaraRadera
  2. Gör det babe!

    Visst vart det en del att handla, men wtf, det blev ju en perfekt plats att vara på i sommar! :)

    SvaraRadera